שיפור יעילות הפרסום באמצעות מערכת לניהול לידים

מערך פרסום אפקטיבי משפר את המכירות, אשר מתחילות בהגדרת ואיסוף לידים. פעמים רבות התהליך מתואר כתהליך חד כיווני: פרסום מביא ללידים מביא למכירות. למעש
קרא עוד

שיווק מתחיל עם לידים איכותיים - לראות את כל המשפכים ממעוף הציפור

עולם השיווק הדיגיטלי המתקדם עבר הרבה תהפוכות בשנים האחרונות. מעולם שבו ערוצי הפרסום כללו טלוויזיה ורדיו, מודעות בעיתונים הכתובים ואולי מודעות ב
קרא עוד

לעיניכם בלבד: איך מגינים על הלידים מפני עיינים זרות?

בכל בית עסק יש מידע עסקי חסוי. פרטים של אנשי קשר, של לידים, הזדמנויות עסקיות וכדומה – הם מסוג הדברים שמהווים מידע שהוא חסוי ביותר. אם נפל
קרא עוד

איזה מעמודי הנחיתה נותן את התוצאות הטובות ביותר?

כלי שיווק דיגיטליים חשובים הם עמודי הנחיתה. עמוד נחיתה הוא עמוד אליו מגיע אדם שהתעניין לאחר שהקליק על מודעה ממומנת בתוצאות החיפוש בגוגל או לאחר
קרא עוד

מה הם השלבים בדרך מליד ללקוח מרוצה?

כל עסק זקוק ללקוחות, וכל לקוח התחיל פעם את דרכו בתור ליד – לקוח פוטנציאלי, אך לא כל ליד מסיים את דרכו כלקוח, וודאי לא כלקוח מרוצה. מה התהליך
קרא עוד

לא רק מי ומאיפה גם איך – מערכת ניהול לידים חכמה

מערכת ניהול לידים leadyaהיא מערכת חכמה: היא יודעת לנתח ולהעריך איזה ליד הגיע מאיזה ערוץ פרסומי וכיצד הוא הגיע – מה היו מילות המפתח המדויקות ב
קרא עוד

בדיוק במידה הנכונה – כמה ומתי לפנות לליד כדי להגיע למכירה מוצלחת?

במאמר הזה ננסה לתת מספר טיפים איך ומתי יש לחזור ללקוחות פוטנציאלים על מנת להגדיל את הסיכויים כי הפוטנציאל יתממש והליד יהפוך ללקוח בפועל. ישנן טעויו
קרא עוד

אלו עסקים זקוקים למערכת ניהול לידים?

אחד האתגרים העומדים בפני עסקים שגדלים הוא ביצוע ההתאמות הנדרשות לצורך כמות העבודה, העובדים והלקוחות - הגדלים. אם חסם אחד אשר מהווה מכשול בפני עסקים
קרא עוד

 מה זה ניהול לידים ולמה זה משנה?

תאר לך מערכת עיסקית תדע לאבחן האם על שיחה עסקית או פניה דרך אתר אינטרנט הם אכן מועמד אידיאלי למוצר או לשירות שלך? תאר לעצמך עולם שבו הצרכני
קרא עוד

מעקב אחרי פניות שהתקבלו

ניהול תהליך המכירה, החל מקבלת מידע על לקוח פוטנציאלי ועד לסגירת הסכם, מחייב עבודה עם כלי ניהול ומעקב יעיל וחכם. מערכת Leadya מאפשרת ניהול קל ופ
קרא עוד