שיפור יעילות הפרסום באמצעות מערכת לניהול לידים

מערך פרסום אפקטיבי משפר את המכירות, אשר מתחילות בהגדרת ואיסוף לידים. פעמים רבות התהליך מתואר כתהליך חד כיווני: פרסום מביא ללידים מביא למכירות. למעש
קרא עוד

מה הם השלבים בדרך מליד ללקוח מרוצה?

כל עסק זקוק ללקוחות, וכל לקוח התחיל פעם את דרכו בתור ליד – לקוח פוטנציאלי, אך לא כל ליד מסיים את דרכו כלקוח, וודאי לא כלקוח מרוצה. מה התהליך
קרא עוד

לא רק מי ומאיפה גם איך – מערכת ניהול לידים חכמה

מערכת ניהול לידים leadyaהיא מערכת חכמה: היא יודעת לנתח ולהעריך איזה ליד הגיע מאיזה ערוץ פרסומי וכיצד הוא הגיע – מה היו מילות המפתח המדויקות ב
קרא עוד

בדיוק במידה הנכונה – כמה ומתי לפנות לליד כדי להגיע למכירה מוצלחת?

במאמר הזה ננסה לתת מספר טיפים איך ומתי יש לחזור ללקוחות פוטנציאלים על מנת להגדיל את הסיכויים כי הפוטנציאל יתממש והליד יהפוך ללקוח בפועל. ישנן טעויו
קרא עוד

אלו עסקים זקוקים למערכת ניהול לידים?

אחד האתגרים העומדים בפני עסקים שגדלים הוא ביצוע ההתאמות הנדרשות לצורך כמות העבודה, העובדים והלקוחות - הגדלים. אם חסם אחד אשר מהווה מכשול בפני עסקים
קרא עוד

 מה זה ניהול לידים ולמה זה משנה?

תאר לך מערכת עיסקית תדע לאבחן האם על שיחה עסקית או פניה דרך אתר אינטרנט הם אכן מועמד אידיאלי למוצר או לשירות שלך? תאר לעצמך עולם שבו הצרכני
קרא עוד

מעקב אחרי פניות שהתקבלו

ניהול תהליך המכירה, החל מקבלת מידע על לקוח פוטנציאלי ועד לסגירת הסכם, מחייב עבודה עם כלי ניהול ומעקב יעיל וחכם. מערכת Leadya מאפשרת ניהול קל ופ
קרא עוד

לדעת מה הלקוח באמת רוצה

אנשי מכירות באשר הם, מתאמצים לגלות את האיטנרסים והצרכים האמיתיים של הלקוחות שלהם. ידיעה מוקדמת של הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי לפני שיחת המכירה מ
קרא עוד

מערכת לניהול לידים

ניהול לידים הוא תהליך חיוני בכל עסק. מערכת ניהול לידים מאפשרת איסוף הפניות שמתקבלות על ידי לקוחות פוטנציאלים מכל מכל מקורות הפרסום שמופעלים על
קרא עוד