אנשי מכירות באשר הם, מתאמצים לגלות את האיטנרסים והצרכים האמיתיים של הלקוחות שלהם. ידיעה מוקדמת של הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי לפני שיחת המכירה מאפשרת לאיש המכירות להציג מראש את הפתרון המתאים ביותר ללקוח ובכך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה. הטכנולוגיה החכמה של Leadya היא הדרך הנכונה להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ביטוי החיפוש בו השתמש הגולש לפני שנכנס לאתר דרך מנועי החיפוש.

בכלכלה המודרנית לכל לקוח יש אינסוף אפשרויות להגיע באמצעות מנועי חיפוש לספקים פוטנציאלים , היכולת להבין מה הלקוח רוצה בתוך זמן קצר, ולתת לצורך זה מענה אמת, מתורגמת ליתרון משמעותי מאד ביכולת לסגור עסקאות.

האם הלקוח רגיש למחיר? האם הוא מחפש איכות? האם חשובה לא הקרבה הגיאוגרפית של נותן השירות?

ידיעה מוקדמת של פרמטרים אלו יכולה להיות נקודת התחלה טובה יותר לשיחת המכירה הבאה.

המערכת של Leadya מאפשרת להתחקות אחרי ביטוי החיפוש שבו השתמש הלקוח בגוגל לפני שהוא נכנס לאתר ומתעדת אותו ביחד עם יתר פרטי הפניה של הלקוח. באמצעות מעקב אחר ביטוי החיפוש ניתן ללמוד במרבית המקרים מידע נוסף על המוטיבציה האמיתית של הלקוח שלא צויינה בפנייתו הפורמלית.

תהליכי ניהול הלידים השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות. בעולם שבו הלקוחות מחפשים מידע אודות ספקים פוטנציאלים דרך מנועי חיפוש ורשתות חברתיות , המפגש עם הלקוח מתחיל בנקודה בה איתר את החברה בהתאם לצורך הספציפי שיש לו, ויצר קשר עם חברות שענו לקריטריונים שהוא הגדיר בשאילתת החיפוש שלו.

לעומת זאת הפרטים שהוא השאיר בטופס הפניה באתר או בדף הנחיתה יכולים להיות לקונים כגון : "נא ליצור קשר", או במקרה הטוב "מעוניין בהצעת מחיר". איתור ביטוי החיפוש של הפונה יכול להכיל מידע רב וחשוב כגון : "קוסמטיקאית באזור ר"ג" , "הקמת אתר אינטרנט יוקרתי", "תוכנה לניהול לקוחות במבצע", כל אלו דוגמאות לצורות חיפוש שגולשים שמגיעים שפונים לספקים משתמשים בהם, ויש בהם מידע נוסף וחשוב על מה שבאמת מעניין אותם, רגישות למחיר,קרבה גאוגרפית, תכונה מסויימת של המוצר, וכו.

לסיכום

תהליך מכירה נכון מתחיל בהבנה טובה יותר של המוטיבציה האמיתית של הלקוח . איתור הצורך האמיתי של הלקוח שאינו תמיד גלוי בהודעה שהוא משאיר באמצעות האתר, ומתן פתרון הולם לצורך זה, תגדיל משמעותית את היכולת לסגור עסקאות שמתקבלות מפעילות השיווק באינטרנט.

היכולת להצליח במכירות ולהשפיע על התנהגותו ועל החלטותיו של הקונה היא קודם כל - "לעשות את הדברים לפי הדרך שלו , לא שלנו."