תאר לך מערכת עיסקית תדע לאבחן האם על שיחה עסקית או פניה דרך אתר אינטרנט הם אכן מועמד אידיאלי למוצר או לשירות שלך? תאר לעצמך עולם שבו הצרכנים המעוניינים באו אליך - ואתה ידעת בדיוק מה הם רוצים, איך הם הגיעו לשם, וכי כדי למכור להם , כל מה שאתה צריך לעשות הוא לספק את המידע הנכון מהר יותר מאשר המתחרים שלך. הטכנולוגיה המודרנית מקרבת אותנו מאד לאיכות ידע שכזו . ניהול לידים נכון מסייע לעסקים לעקוב ולבצע אופטימיזציה של תהליך המכירה שלכם. כל מידע שנאסף הופף להיות KnowledgeBase שמשפר את תהליך המכירה הבא.
ניהול תהליך המכירה, החל מקבלת מידע על לקוח פוטנציאלי ועד לסגירת הסכם, מחייב עבודה עם כלי ניהול ומעקב יעיל וחכם. מערכת Leadya מאפשרת ניהול קל ופשוט של פעילות מערך אנשי המכירות באמצעות ממשק WEB נוח לשימוש.
מערכת ניהול לידים דורשת יכולות קליטה, מעקב ותיעדוף של כלל הפניות שמתקבלות בארגון תוך יכולת אינטגרציה פשוטה עם מערכות השיווק האחרות של החברה.

בארגונים מסויימים היא אף דורשת תהליך מסודר שמבוסס על פרוטוקול של כללים עסקיים מובנים על מנת שצוות אנשי מכירות יעבוד ויימדד לפי סטנדרט אחיד ואובייקטיבי , כגון איזה מידע טכני ושיווקי יש לספק לכל לקוח? ובכל כמה זמן יש לבצע שיחות follow u/span/.
אנשי מכירות באשר הם, מתאמצים לגלות את האיטנרסים והצרכים האמיתיים של הלקוחות שלהם. ידיעה מוקדמת של הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי לפני שיחת המכירה מאפשרת לאיש המכירות להציג מראש את הפתרון המתאים ביותר ללקוח ובכך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה. הטכנולוגיה החכמה של Leadya היא הדרך הנכונה להבין את הצרכים של הלקוח מתוך ביטוי החיפוש בו השתמש הגולש לפני שנכנס לאתר דרך מנועי החיפוש.
ניהול לידים הוא תהליך חיוני בכל עסק. מערכת ניהול לידים מאפשרת איסוף הפניות שמתקבלות על ידי לקוחות פוטנציאלים מכל מכל מקורות הפרסום שמופעלים על ידי החברה על מנת. מערכת Leadya הינה כלי חדשי לניהול לידים בעלת טכנולוגיה ייחודית המאפשרת טיפול יעיל ונוח בתהליכי מכירה בארגונים קטנים ובינוניים. תהליך המרה של ליד והפיכתו ללקוח משלם, הוא מהתהליכים העסקיים החיוניים ביותר ומהמאתגרים ביותר בכל ארגון. אחת הבעיות שנפוצה בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים היא שחלק לא קטן מהפניות שמתקבלות, אינן מבשילות לכדי עסקאות, בשל ניהול תהליכי מכירה שגויים. הבעיה היותר חמורה היא שאין מעקב ותחקור של תהליכים אלו על מנת להמנע מחזרה על אותן טעויות בעתיד וכן על מנת להמנע מהשקעת משאבים באפיקי פרסום שמניבים לידים לא רצויים.